lørdag 21. februar 2009

Utfordring fra Rose

Hjelp...

Jeg ble visst utfordret av Rose. Da får vi se hvordan dette går.

C er vel ikke akkurat den letteste bokstaven da! ihvertfall ikke for meg med dårlig fantasi å da.

Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svarog legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på allespørsmålene. Gi ordentlige svar… ikke dikte! Hvis personen før deg har sammebokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger.



1. Hva er navnet ditt: Cecilie

2. Ord på fire bokstaver: Cake

3. Guttenavn: Christian

4. Jentenavn: Celine

5. Et yrke: Cabin crew

6. Farge: Champagne

7. Noe du har på deg: cardigan

8. Mat: Cabaret

9. Noe på badet: Colgate

10. Et sted: Caribbean

11. Grunn til å komme for seint: crasha

12. Noe du roper : Crap

13. Film tittel: Click

14. Noe du kan drikke: Campari

15. En musikkgruppe: Cardigans

16. Et dyr: Crocodille

17. Gatenavn:

18. Bilmerke: Citroen (æsj fraaansk)

19. Sang tittel :

20. Et verb:


har tenkt i noen dager og klarer ikke resta trur jeg...

4 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Jeg trodde den utfordringen var lett selv, noe den visste seg å ikke være:p

Cecilie sa...

nei den var ikke så lett gitt, hehe
var jo noen jeg ikke klarte da, du klarte vel alle?

Line og baby❤ sa...

Nja, dårlig svar på noen av mine da men :p

Line og baby❤ sa...

Duh, nå må du oppdatere ;D