torsdag 12. februar 2009

Vinter'n er her

Jada, blir fryktelig dårlig til å oppdatere da... huff..
hatt nok å gjøre, vært slapp og sliten, vært mye borte og spilt mye wow.. haha!

Tja, har ihvertfall fått svar på den siste prøva og den var normal. Det er jo bra da sef.
Men... det er jo ikke bra med magen ennå. Så da er jeg vel bare syk i huet mitt.

I de siste dagene har det kommet en del snø, eller den kom vel forrige helg.
Tatt litt av med den snø mengden nå, men nok å leke med.
Det er også utrolig kaldt omdagen, er oppi 18 g 20 minus på morra'n, bilen starter heldigvis enn så lengs. Så nå er det VINTER!!!!

orker ikke å skrive så mye nå blir bare veldig kort.

Kjøpte meg en fiiiiiin Sabelt kjøredress og ett par Sabelt kjøresko om tirsda'n.
Tok ett kjappt mobil bilde av det, ser ut som en barnedress=p


Idag måtte jeg en tur til tannlegen, begynte med sånn fin tannverk igår, noe som ble værre idag.
Ringer og får jaggu en time 45 min etter telefonsamtalen. Kjekkt! grua meg som faan å da.
Kommer opp på venteværelset og der sitter det en fyr å hiver innpå med mækkær'n mat.
Jaja tenkte jeg, han ska vel ha time og er kjempe sulten. Han så gæærn ut å da.
MEn det viste seg at han venta på mora si eller no. Må si jeg var nervøs når jeg satt der alene med han.
Men, da var det min tur, og forklarer hvor det er vondt og han dunker og pirker, men finner ingenting. Prøvde å finne ut om det var tette bihuler, men neida. For rundt den tanna jeg hadde vondt, den tanna var rotfyllt så den kunne det ikke være no gæærnt med. Så han tar bilder, og der ser han at en visdomstann er på vei, så det er mulig den som presser nå da.
Endte med en regning på 400kr, 1 resept på pencillin som jeg ska ta ut hvis jeg hovner opp og en ny tannlege time til mandag. Baah!! jeg gir opp snart!

Bare venter på varmen jeg nå og håper at det blir bra snart.
Det var det...