søndag 25. januar 2009

Nok en bra helg

Jaja, kan vel begynne med at på fredag, da fikk jeg dratt med meg Anki igjen gitt, denne gangen gikk turen til BTS i Mysen.
Skulle vise bilen der og alt gikk så bra så. Bilen er nå endelig godkjent! det er så deilig å få det ut av verden, må vel prøve å søke om å få ting i vognkortet nå, og ta noen turer til Mysen for å vise det eller no. Ska undersøke det der litt mere, orker ikke å bli stoppa igjen lixom.
Så masse takk til Anki som ble med som en utrolig god støtte :D

Senere dro jeg til BG og vi dro først innom Aarumen og Zarian, de drev å skrudde på bilen til Aarumen, etterpå dro vi på kino og så på "Død Snø", tja.. vet ikke helt hva jeg ska si om den filmen, den var ekkel,skummel,morsom og litt tåpelig, mulig jeg ikke skjønte helt humor'n der, men jeg ble litt rædd noen ganger.
Etter filmen dro vi til en kamerat av BG som hadde no sånn Lan party eller hva det het. Var der å hilste på de litt, så dro vi til Campino å kjøpte bab som vi spiste på vei hjem.

Lørdag gikk det noen timer på å skru på bilen til BG og rydde i garasjen.
Etterpå ble det litt wow spilling og vi dro til Askim å henta en kamerat av BG som skulle til Fredrikstad. Han skulle på det Lan party da, så vi ble der litt, dro igjen på Campino og tok med maten hjem og så på 2 episoder av Band of Brothers og spiste bab, fyyy faan så mett jeg ble.

Søndag så sov vel kanskje liiiiitt for lenge, mye av dagen forsvinner lixom da.
Men var ikke noe spennende som skjedde idag, vi var nede på jobben til BG en tur, spilte litt wow og så enda en episode av Band of Brothers, nå er det ikke mange episoder igjen. Men utrolig bra serie.
Fikk etterhvert rota meg hjem, og det ble noen timer til med wow. Jeg er litt hekta, men ikke så ille lenger. Selvom det høres ille ut. Men men, er det ikke noe annet å gjøre så spiller man litt :p

Nå ska jeg prøve å sove, magen er fortsatt ikke noe bedre. Ska på ny undersøkelse til onsdag noe jeg ihvertfall ikke ser fram til. Gruer meg som faan! har ikke lyst, men må nok bare bite tenna sammen å dra.

1 kommentar:

Line og baby❤ sa...

Nå må du oppdatere meg snart ;D