søndag 11. januar 2009

Da var den helga over... strax

Fredag
En skikkelig stressa dag, slutta på jobb sent, skynda meg hjem i dusjen, fikk sagt så vidt hei til Blackie stakkar og dro til Christian. Før jeg dro til BG så var jeg så stressa, jeg skulle ta med meg laptop'n og når jeg røsker ut ledningen fra veggen så dulter jeg borti ett bord hvor det sto 2 høye lysestakær på. Resultatet blir at jeg knuser begge to, søler ut masse dekor stener. Jaja dritt au, jeg får fikse det når jeg kommer hjem. Aff.. de var jo så fine å da, men sånn går det når man ikke tar det mere med ro. JEG MÅ SLUTTE Å STRESSE!!!!!

Feira bursdagen til Christian og vi ble vel 10 stk trur jeg, og kvelden gikk unna.
Jeg var så lur og begynte på cider på tom mage, eller klarte å dytte i meg 2 bananer før jeg drakk, men det var nok ikke nok det. Så gikk et over på Bacardi Razz, noe som ikke er helt bra for meg, men det er jo sååååå godt da. Klarte å sjenke Raymond litt med Razz å, men etter tredje glasse mitt, husker jeg ikke stort! brått så satt jeg i boblebadet og brått sto jeg i dusjen, så var jeg så trøtt etter dusjen at jeg gikk å la meg. OMG!! haha, jeg som mååå ha kontroll på det jeg gjør, skummelt det der.

Lørdag
Dette ble en helt slække dag. Jeg lå i en sofa, Christian i en og Ola i en den andre.
Gjorde ikke no fornuftig gitt. Fikk spilt litt wow noen timer, og etter det ble det film på film.

Søndag
Det er jaggu idag, synes helga har gått utrolig fort.
Kom hjem istad og fikk rydda vekk julepynten her på rommet mitt og tatt vekk glasskår fra lysestakane mine. Så nå er det røddig og fint her.
Nå blir det litt wow spilling, etterpå ska jeg bake kake til en på jobben, bare vente til mamma kommer hjem, må ha en som kan kontrollere at jeg gjør det riktig ihvertfall :p

Ingen kommentarer: