tirsdag 6. januar 2009

Ille nervøs?!?

Jeppda, idag var det jaggu opp kl 5 igjen, var driit kaldt her hjemme, var ca -9,5 og på jobb var det bare par minus grader, men alikavæl, det er kaldt!

Jeg går å venter på å få bestilt time til effekt målinga på bilen, det blir i særp ett sted og de skulle ha vareopptelling i 3 dager!!! WTF!!! så da må jeg vente litt til.

Fikk en tlf'n på jobben istad fra ett legekontor eller hva jeg ska kalle det.
Jeg har fått time til Gastroskopi imorra, kan ikke si at jeg gleder meg for jeg GRUER meg no helt sinnsykt! fytte faan! var jo ikke forberedt på at det skulle skje så fort heller da.
Har time kl 12, så det betyr at jeg ikke får spist frokost eller lunsj.. åååå hvordan ska dette gå???
Jeg ska ihvertfall ha bedøvlese og beroligende ass.. gruer meg! kunne sagt det 1000 ganger.
Får vel passe på å spise litt ekstra med mat idag, det hjelper nok lite. Får ikke drikke noenting heller. Det ska ihvertfall bli godt å bli ferdig med det.
Har bare ett problem da, jeg vet ikke hvordan jeg ska komme meg fram og tilbake. Alle jobber jo.
Får prøve å smiske litt ekstra med pappa :)

Men nå er det middag, så ska jeg spille litt wow, og så en tur til BG å se på film :)