onsdag 7. januar 2009

Da var det overstått eller hva det heter!

Så forresten på Constantine igår hos BG, har sett den før, men huska ikke så mye fra den alikavæl.
Men, kom på jobb idag, var heeelt utsulta og tørst som FAAN! fikk jo ikke lov til å drikke eller spise noen ting. Heldigvis var det bare par timer jeg skulle jobbe så var det hjem.

Jeg måtte da sef ta bussen til by'n, og det er vel par år siden jeg tok det sist.
Fikk møtt mamma i by'n og vi rusla ned til legen. Hadde på meg masse klær, men fy så kaldt det var alikavæl.
Joda, kl ble 12 og da var det min tur gitt, nervøs som faan å da, og legen begynner å forklare hva ho ska gjøre. Og at jeg fikk en bedøvlese på slangen nedover halsen, og bla bla bla, det kan bli litt ubehagelig og spent og man kan få beroligende... Sa med engang at DET skulle jeg ha.
HAHA!!! sitter på benken og bretter opp armen og gjør klart til sprøyta.
Fikk sprøyta med beroligende, og det gikk visst ikke 10 sekunder engang sa mamma så sa det "bang" og jeg begynte å le og datt ned i senga.
Visste ikke helt hva som skjedde, fikk en rund dært i kjeften som ho tredde røret igjennom, og brått var den slangen nede i magen. Æsj..føler at jeg kan kjenne at den er der nå.
Det ble noen brekkninger og rapa masse. Nei fy faan, det der gjør jeg ikke igjen!!
Og så skulle slangen opp igjen da, det var pyton, det var så mye slim og gørr at jeg følte at jeg ble kvælt, men det gikk jo bra da.

Mamma fikk fulgt meg til taxi og ho gikk tilbake på jobb.
Da jeg kom hjem, var jeg fortsatt litt surrete, men det var på vei til å gå over. Fikk tatt meg bittelitt mat og sovna på sofa'n, var helt utslått gitt.

Nå er det noen timer siden det her skjedde, men alikavæl er det fortsatt ubehagelig i magen. Håper det går over snart!

Nå ska jeg ta meg en dusj og legge meg, imorra er det opp kl 5 iiiigjen gett.

1 kommentar:

anette sa...

hoho bytta adr til bloggen min:)