søndag 4. januar 2009

Kjedelig søndag

Tja, igår og i dag har jeg holdt litt på med bilen.
Har endelig fått satt på den orginale ic og luftfilteret.
Det var trangt og jævlig siden jeg og pappa fant ut at vi måtte beholde det ene chrom røret fra turbo'n og til ic, for den orginal delen som skulle være der passa ikke lenger.
Men det ble en del timer igår, og idag var det bare noen små ting som gjensto, så det tok bare 1.5 time. Bilen starta og gikk fint, uvandt å ikke høre noe fra luftfilteret lenger nå da.
Har glemt å ta noen bilder underveis, men kan heller ta når ting ska på igjen. For det ska det for faan!!
Endelig klart å ta meg en pause fra wow, se om jeg klarer å holde meg unna lenge, ska prøve å se på tv ihvertfall, og imorra er det jobb iiiiigjen.
Ska bli litt deilig å jobbe å da, men hadde vært godt med 1 uke til kanskje?! :p

Ingen kommentarer: