fredag 16. januar 2009

God helg!

Dårlig med skriving omdagen, har vært en del dårlig og vært bitte litt opptatt med wow når jeg først har orka.
Onsdag måtte jeg dra hjem fra jobb, magen er så ustabil nå at jeg holder på å bli gaaal!
Er bare 1 uke og noen få dager siden jeg tok gastroskopi og det føles ut som en evighet.
Spørsmålet er vel om de finner no eller ikke. Garantert at det ikke slår ut no, noe som er bra selvfølgelig, men noe må det jo være??!!

Så siden onsdag har jeg vel prøvd å få time, og først idag fikk jeg så vidt.
Det var så mye surr med egenmld mi og sykemld, og det var ringing hit og dit.
Tilslutt tok jeg bare en tlf'n til NAV og fikk det forklart, og jeg og sjefen min hadde rett, jeg skulle få sykemld.
Fikk sef ikke tak i legen og det endte med at jeg og mamma dro ned og satt oss der å venta.
Fikk jo time, men det var så mye forsinkelser så vi satt der i 1 time.
Kom inn og fikk sykemld... baah.. nå slipper jeg ihvertfall å tenke på det. Og trengte jeg forlengelse var det bare å ringe. Brått så skulle det være så enkelt? jaja..

Men dæven.. på venterommet, der satt det ett par, ganske sikker på at det var ett par, for mamma la merke til det å. Jenta, var vel kanskje på alderen min, kællen.. var vel nærmere 55-60 år!!! WTF!?! ææææsss.. man kan jo bli forelska, men HALLO!!! det så ikke bra ut i det hele tatt. Ho var ganske neddopa å, var sikkert en grunn til det, men ho klarte så vidt å snakke.
Synes jo at dette var litt drøyt, gammle mannen og unge jenta.

Litt lyst til å legge meg ned å sove litt, er lite med søvn for tiden.
Men.. er lixom ikke helt trøtt ennå heller.

Men ikveld ska jeg bort litt, og blir kanskje borte i hele helga? hvem vet :p

Jeg har forresten fått bestilt time til effektmåling, må reise helt til Aremark da, hos ESS Tuning, endelig ska det målas. Fikk time allerede til mandag, og passa jo fint siden jeg er sykemldt.

Nå blir det litt wow, kanskje sove litt og pakke litt :)

God helg!

Ingen kommentarer: