mandag 19. januar 2009

En trivelig helg og masse snø!

Det har da vært helg så idag er det mandag. Ikke sant?

I helga har jeg vært hos BG, på fredag startet det med ett selskap hos han.
Var vel litt små nervøs, for det ble en del folk, ikke vandt til sånt jeg vel!
Men da fikk jeg smake gyros for første gang og det var ille godt. Var litt skeptisk pga magen, men det gikk heldigvis bra. Ble sittende en stund etter maten og det ble mye prat, og det var tid for kaker. Jess da.. jeg tørte ikke smake på no jeg, så satt å kosa meg med brusen.

Lørdag, så fikk vi etterhvert stått opp og BG gikk ut for å holde på med bilen sin.
Jeg ble inne og satt å spilte wow så lengs. Timene gikk og brått så hadde jeg sotti der å spilt noen timer. Jaggu som tida går når man sitter å spiller sånn.
Når han var ferdig, fant vi ut at vi skulle ta en tur til særp å kjøpe no spill og finne en film å se.
Det endte med at BG kjøpte seg 2 spill, hele Band of Brothers på blueRay og sesong 5 South Park til meg.. aah.. gjett om jeg ble glad da a! enda mere SP å se på.. Weee!!! Så kjøpte jeg en film som vi skulle se, og det var "Semi Pro" med Will Ferrell, var litt kul den.

Så tok vi en kjapp tur innom Campino og kjøpte med oss bab hjem som vi kosa oss med til filmen. Endelig bab lixom, det var digg det, nesten 1 mnd siden jeg spiste det sist.

Ble litt mere nerding med wow etter filmen, så fant vi brått ut at vi skulle begynne å se på 1 episode med Band of Brothers, hver epsiode varer jo i ca 1 time. Så vi fikk ikke lagt oss før nærmere halv 4, var egentlig veldig trøtt før vi satt den på, men det var så spennende og måtte følge med.


Søndag klarte jeg faktsik å sove lenge, helt til halv 12, det er faktisk noe som aldri skjer med meg uansett når jeg legger meg på nattan. Men er nok veldig sliten omdagen, klarer vel å sove litt lenger da.
Men spiste frokost og fant vel ut av vi skulle se 1 epsiode til av Band of Brothers, og det ble enda en etter det, det blir 3 episoder i helga det. Og flere blir det snart håper jeg. Spennende se.
Det begynte å snø ganske mye denne dagen å, så jeg grua meg litt til å kjøre hjem, men det gikk heldigvis bra. Bare lære meg å kjøre litt forsiktig så går det jo bra.

Idag, klarte jeg å få med meg Anki til Aremark! Så vi fikk oss en fin tur dit, masse snø og kaos på veiene. Har snødd omtrent i hele natt.
Men, Anki plotta inn Aremark sentrum på gps'n, for adr jeg hadde funka ikke. Og vi kjører, og kjører ooooog kjører. Begynte å bli litt små nervøs for at vi hadde kjørt for langt. Så stoppet i ett kryss og ringte. Da hadde vi litt flaks se, for i det krysset skulle vi svinge til venstre som gps'n sa. Da var det bare å kjøre inn, og fant fram tilslutt.
Shit der var det en brat umåka bakke og den skulle vi opp, endte med stopp på toppen og kom ikke framover.
Så fikk god hjelp av ESS Tuning fyr'n. Endte med 2 forsøk og jeg og anki satt baki siste gangen og bilen kom seg opp.


Her står da bilen nesten klar til å måles. Har filma det å, men det får bli på mobilen.
Møkkete sa du? ja jeg vet, er jo ikke akkurat så fint vær og føre til å vaske bilen på nå.

Resultatet ble veldig skuffende, men kan ihvertfall ikke bli tatt for effektøkning. Fikk masse papirer og forklaringer, og da håper jeg virkelig BTS blir fornøyd. Er ikke dette godt nok vet jeg ikke hva jeg ska gjøre.
Så en takk til mannen på ESS Tuning i Aremark, var fornøyd med service'n noe som visse andre ikke har tid til. Og om jeg får lyst til å måle bilen igjen når den evt skulle bli frisk igjen ska jeg dra dit.

Veien hjem gikk vel så og si fort nok, litt bedre føre, og begge ble bare mere og mere slappe. Anki lekte litt papparazi så det kommer vel noen bilder ut her imorra eller no. Spent på de bildene der.
Nå er det vel strax ut å gå tur sammen med pappa og tidlig kvelden merker jeg.

2 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Band of brothers <3

Siri sa...

Kul blogg, godt det er flere jenter enn meg som har bil-interesse :) Hva het fyren fra ESS tuning forresten?