lørdag 18. oktober 2008

Biltrangsynet

Var da på biltilsynet i går og det gikk ikke bra i det hele tatt.
Må vise bilen igjen.. faan ass!
ska skrive senere hva som skjedde, det er ikke positivt i hvertfall.
Men etter biltilsynet så var jeg så redd og lei meg, så satt i bilen å gråti 45 min.

Fikk etterhvert dratt på jobb.

Og da jeg kom på jobb var du full rulle! hehe.. var på Armkroken i dag med de store barna.
Veldig kost å være der med de.

Fest
Det ble en knall fest hos en kollega i går, fy dæven det gikk unna.
Helt i meg 5 cider, 1kaffe med baylies eller hva det heter, ille godt da.
Så etterhvert kom vi oss på by'n.. og der ble det 3 cider til.. skjønner ikke åssen det var plass til alt det der.
Men det gikk ganske rundt oppi skallen min. Kom hjem sånn i 2 eller 3 tida i natt og sovna i senga med alle klærna på... var trøtt å dårlig da gett.
Så formen er litt redusert, men den funker.

Så nå sitter jeg her med 2 gærne unger som spiller lego batman på xbox'n min. hehe.. søte da.
Det er tante barna mine og de ska sover her inatt.
Dolla opp ho Marlene istad å, fiksa håret å sminka ho.. hehe.. 4 år jo.

1 kommentar:

Line og baby❤ sa...

Stakar Cecilie :( De skal ødelegge for alt og alle de..