torsdag 30. oktober 2008

Trøtt ja!

På jobb idag, så gikk det vel tålig greit, fikk i meg 3 kopper med kaffe tilsammen, og det er noe jeg har fått merke. Var ikke helt bra det der.
Men på slutten av dagen oppdaga jeg at jeg har fått øyekatarr... blææææh.. Så nesten ikke noe på øye bare tåke, åsså dro jeg for å ta litt sol, men etter å hatt øya lukka i 10 min så var jo ikke det her blitt noe bedre. Det ble værre!!
På vei hjem, med litt nedsatt syn, så oppdager jeg en fin tykk røyk sky bak bilen oppover bakken. Faan! visste at det der ikke kom til å bli bra. Tab tok vekk oilcatch tanken, og har kobla slangen inn på innsuget. Imorra må jeg prøve å gjøre noe som han sa, og får håpe det funker. Skulle egentlig dratt å fått målt den co'n, men må vel drøye det nå.
Men... kommer hjem, og slenger meg ned på sofan og håper jeg får sove litt. Neida.. fant ut at jeg var sulten og skulle ta med litt mat, og prøve å sove etter det. Funka dårlig.. så nå er det tid for senga, men er litt i sånn koffein rus ennå.
Gjøre ett forsøk ihvertfall.. Prison Break, banan, øyekrem og legge seg.

1 kommentar:

Line og baby❤ sa...

Uff, hørtes ikke bra ut:/