mandag 27. oktober 2008

Så var det mandag iiiiigjen!

Først.. så våkna jeg kl 0411, presis, da var det en katt her som absolutt skulle leke, fløy rundt på rommet her, og hoppe opp og ned fra vinduet som er ett stykke opp. Mjaua som en annen tulling. Litt små irritert og trøtt, tok jeg tak i katta og hev ho opp i 1 etg og lukka igjen døra.
Hjalp ikke så mye det, for da hørte jeg de små labbene tassa rundt der opp, og ho mjaua enda mer. Omg tenkte jeg bare.. men fikk endelig sovna tilslutt.
Så sånn ca kl 0630 fikk jeg mld av avd lederen på Armkroken, pga en hadde sykt barn og måtte bli hjemme så måtte jeg ta senvakt.
Det gikk jo bra heldigvis da, kom meg helskinnet gjennom dagen.. igjen:p
Er bare så utrolig kjedelig å få den sv hele tida, men men.. ærnte no å gjøre med det.

På kvelden idag dro jeg å leverte bilen min til Tor Arne, så ska han gjøre ett forsøk på å få den bra igjen. Håper han klarer å finne den feilen, begynner å bli dyrt å fylle bensin så ofte.
Så nå puttrær jeg rundt med trofaste Mazda'n. Skikkelig "på ranchen" bil. hehe..
Jeg fikk jo ikke gjort så mye fornuftig med bilen sjøl i går da, for jeg hadde ikke sånn hette te lamdasonden, så var jo umulig å få den ut.
Men fikk revet ut ene baklykta så prøvde å tette litt bedre rundt på den, lekker så mye vann inn i bagajsen. Venter litt på regnet nå da så får se om det funka :p

Ingen kommentarer: