torsdag 23. oktober 2008

Natur undervisning

Igår var jeg og en kollega på kurs i særp, vi var på ett slags natur undervisning der vi lærte litt leker i skogen og andre aktiviteter, og lage mat.. det var digg det. Var ute hele dagen, og da jeg kom hjem var jeg helt utslitt, ikke vandt til noe sånt.


Så nå håper jeg vi får brukt noe av dette da.


Vi lagde bilde av en barne sang, dette ska være "jeg gikk en tur på stien" der barken er stien og mosa er gjøken. Hehe..




Og her på gruppa mi lagde vi Risotto, skikkelig godt.
Det var:
Løk og sopp som ble bruna først, så putta vi oppi røkapølser og papirka, etterhvert helte oppi litt vann og hurtigris og 2 buljonger. Så tilslutt når alt var ferdig, masse ost!




De andre gruppene lagde, grønnsaksuppe, no grønnsaksblanding med sei, frukt suppe og Arme riddere.


Bilen....

Vært ute å gjort ett forsøk på å finne ut hva som gjør at den bruker så mye bensin.
Skrudde løs hjernen for å finne feilkode, men der ble det bare kode 55 som var null feil.
Så skrudde jeg av lmm(luftmengdemåler'n) og der var det jo litt svart da på de pinnene. Rensa de og tok vekk litt olje som hadde kommet inn der. Etterpå prøvde jeg med litt startgass i skjøtene der jeg klarte å komme til, men ingenting skjedde... blææææh... hva ska jeg gjøre a!! får vel prøve å bytte tilbake til orginal chip'n da.

Ingen kommentarer: