søndag 26. oktober 2008

Snart helga over!

Ikke vært en så festlig helg akkurat.

Fredag, satt jeg hjemme store deler av kvelden, spilte litt og så på tv. Så ble det brått en tur ut å spise kebab.. nam.. nam.. møtte Eirik og Karsten på Campino, så det ble litt trivelig skravling.

Igår var det opp tidlig og det ble en liten shoppingtur med mamma.



Det var hyggelig da, jeg kjøpte meg en kjole til julebordet på jobben og fikk noen støvletter av mamma, tidlig bursdags gave som ho kalte det. Hvite søte støvletter, alltid ønska meg det og nå fikk jeg det endelig.
Sko fra Økonomi sko til 399,-
Kjole fra Freeman T. Porter til 449,-

Så da mangler det bare en pakke med Grevens Pære cider..


Kanskje ta en tur ut neste helg.. hmm..


Da vi kom hjem, hjalp jeg mamma med å lage middag, syrran og typen hennes skulle komme på middag. Det ble no kalvstek trur jeg det var, og stekte grønnsaker, var digg det. De andre drakk vin, og jeg koste meg med cola, like greit i tilfelle det ble ut en tur. Kjedelig å bare sitte hjemme hele kvelden å. Til dessert så hadde jeg kjøpt min egen is som jeg kunne spise. Helt grei is, men tok på sånn sjokolade saus som stivna, da ble det bra.

Ble sef litt spilling på xbox'n, prøvde meg på Pirates of the caribbean demo, ikke såå kult akkurat, så ble det litt Grid, demo det å, så vurderer å kjøpe hele greia. Litt vanskelig, men likavæl litt morro å.
Litt actjiiiån ble det da, siden syrran hadde med seg Tyra, en litt halv feit hvit bokser. Så Blackie var ikke helt fornøyd og det ble mye fresing fra ho, og Tyra var vel ikke så intressert i den gærne katta. Så Blackie bor nå kun på rommet mitt fram til den dumme hvite huden ska dra.

Litt sterk vind kanskje
Senere på kveld kom jeg meg jaggu ut, det var jo den høst blåsten ute så kjente godt på bilen at det svinga litt i veien. Skummelt.. det blåste skikkelig da!
Kom til Særp tilsutt og møtte Eirik der. Prøvde å gjøre ett forsøk på å preke, men det regna jo vannrett så det endte med en kjøretur med bilen hans.
Kjørte litt rundt åsså stoppa Eirik bilen så fikk jeg prøve.. litt skeptisk, men det gikk bra trur jeg da. Så da har jeg jaggu prøvd å kjøre en høyreratta Skyline, må jo si jeg er litt stolt å fått prøve en så spesiell bil da. Åsså sitte på feil side av bilen var jo veldig spesielt, lette etter girspaken på feil side flere ganger. Men ble nesten litt vandt med det.
Så takk til Eirik for prøvekjøringa!
Ble litt mye skravling etter kjøreturen å, fikk høre noen fine historier.. hehe.. må bare le ass!
Paper sier jeg bare..!!

Så etterhvert var den lørdagskvelden over og det var på tide å rulle hjem.
Ved en feiltakelse kjørte jeg e6 og måtte igjennom skauen, tenkte jeg skulle kjøre en annen vei i tilfelle det var noen trær som hadde blåst ned. Men, men.. det får bare gå tenkte jeg.
Lå ihvertfall mye grener og dritt i veien, og noen trær som hadde blåst ned i veikanten. Så hadde kanskje litt flaks alikvæl. Kom ihvertfall trygt hjem.


Så nå har jeg vel sittet her lenge nok så nå er det på tide å komme seg ut å gjøre ett nytt forsøk på bilen.. ska prøve å få løs lamdasonden å se om ikke den har blitt tett.
Slang inn bilde her på slutten jeg.. ble bare rot om jeg skulle plassere den oppi toppen her.

8 kommentarer:

anette sa...

drit fine sko da:) legg ut bilde av kjolen også daaa:)

Cecilie sa...

haha.. ikke på meg da.

anette sa...

jooodaaa.. om ikke så får du ta bilde av den på gulvet eller noe

anette sa...

fin kjole da:) grattis:)

Cecilie sa...

hehe.. takk.. mangler bare å få tatt litt sol nå da :)

anette sa...

du sol?? nei du har jo nettop vært i utlandet joh hehe... trenger ikke sol duh.. desuten er du brun hele året..

Cecilie sa...

haha, nei nå begynner fargen å dabbe av her.. må freshe den opp litt :p

Line og baby❤ sa...

Så mye fint du har kjøpt deg!;)