onsdag 15. oktober 2008

Jadda!

Min slags første blogg da eller??
får vel gjøre ett forsøk på å skrive noe her, må bare finne ut hvordan det funker.
må man skrive noe her hver dag eller? haha... helt grønn jo.

Men kom hjem fra jobb nå, vært på personal møte, så da har jeg vært på jobb fra kl 0915-1900.
Ble en lang dag, men en spesial pedagog hadde ett lite foredrag om Tegn til Tale, så
har lært litt tegn idag, så ska vi prøve å bruke det på de små barna også. Det kan bli spennende.

Blackie + medisin = ett helvete
Etter at jeg kom hjem ble det no mat, og etter det var det medisin tid for Blackie(pusen).
Ho var på den siste dagen på mark kur, og de siste gangen har jeg bare tatt tabletten i en sånn skinkeost sak, for det har funka greit. Men sef nå den siste dagen på kuren ble det kamp.
Ville ikke ha den tabl, og satt klør'ne inn i armen og fingrene mine.
Så måtte få mamma til å holde beina hennes. Der sitter ho stakkar, trøkt inn i vindu, henda mine rundt kjeften og mamma holder fast beina.. stakkar, syntes synd på ho. Men fikk den inn tilslutt.
Så nå er vel alle de smarte metodene mine brukt opp på hvordan få tabl i ho.
Ho er smart og har begynt å skjønne at det er tabletter i dette her.
så da er det meste brukt opp.
Rømme, liker ho ikke lenger etter dette.
Kaviar
Muggost på tube som var en favoritt, det var denne siste her nå..
mener det var no mer..
joda... leverpostei da, så må vel prøve makrell i tomat neste gang.
Nå ligger ho rett ut i sofan min.. stakkar liten smarte jævel.


Nå er det også bare 2 dager igjen til bilen skal på visning på BT... faan gruer meg.

3 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Stakkar pusen ;) Prøv mark kur på tube, den bruker jeg på mine katter. Og om de ikke vil ha det i munnen smører du det bare på labbene, da må ho slikke det bort uansett for katter vil ikke være møkete:p Lykke til på BT Cec, håper det går bra;) Fin blogg du har fått deg:)

Cecilie sa...

det er bare det at den pasta'n ikke tar alt av mark, brukt den før og måtte gå over til tab, så har prøvd det der med å smøre på labben å se, men ho er smart og bare rister det av. ;) Takk ska du ha Line, gruer meg ass.

Line og baby❤ sa...

Hehe, den katta di altså :p
Ok, det kan jo hende at kattene reagerer forskjellig. Kattene mine har ikke hatt mark, men har gitt de alikevell da de kunne ha fått noe fra mora dems. Så jeg har jo ikke sett om de har virket eller ikke på de:p
Om alt er i orden med den skal det vell gå strålende. Når jeg var på BT å visste min hadde han jo ikke peil..