torsdag 16. oktober 2008

Torsdag!



Idag var det opp kl 0600 for å dra på jobb, (dro ikke før kl 7 da), ble vekkt av pusen idag, ho klarte jaggu å vente med å vekke meg til kl 6. men det var litt tungt å stå opp siden jeg bare måtte se den siste episoden av South Park i går kveld.. lærer aldri!



Men kom på jobb, og satte i gang med å lage deig å fikse frokost til barna.

Det gikk unna på kjøkkenet og på avd, de andre jeg jobber sammen med var så ille opptatt med å teste ut det her'e Tegn til Tale, og skulle demonstrere for en foreldre.. jadda!

Men fikk da gjort unna ting, det skulle være pizza, men det ble pizza snurrer istedenfor da vi hadde mangler på rester(?).. ost og grill pølser funka fint som innhold.

Men det ble mat og ungene spiste..

Fikk lov til å avspasere litt idag, så dro derfra kl 1300, og i butikken å handla en 6 pack med Grevens Pære Cider som skal drekkes i morra på fest hos en kollega.
Og i butikken møtte jeg gamle sjefen min, var utrolig hyggelig å se henne igjen, har ikke sett henne på 1.5 år.

Bilen
Men.. jeg avspaserte ikke for å dra i butikken da.. jeg skulle hjem å ta av GGF merket i frontruta. Gikk heldigvis av med engang med litt skraping med kniv å da.
Det var med tungt hjerte å rive det av, men det var siste del av mangel lappen som måtte fullføres. Så da er bilen klar for visning, faan gruer meg skikkelig, har time imorra kl 0945.


Prøver å finne vognkort del 2, men det er bortevekk.. lurer på hvor det har havna. Aha.. fant det. Da var det jo klart da.


Da er det bare å krysse fingrer for at det går bra.
Gjør det det blir det opp tidlig på lørdag å sette sammen bilen, for til søndag er det autoslalom med GGF på Gardermoen Raceway.. Woohoo!!


Ska bli deilig å få satt sammen bilen igjen!

Ooh!! idag er det Prison Break igjen kl 2130, må få med meg det!!!

Ingen kommentarer: