tirsdag 28. oktober 2008

Nå begynner det å bli kaldt se

Idag har det jaggu vært frøsent ass. Skulle dra på jobb, og var vel en smule sent ute, åsså var det litt is på ruta. Æsj.. i tillegg så kjører jeg pickup, og den ruta var ikke så lett å få skrapa da, siden den er litt høyere enn meg. Men fikk da til å skrape litt og kom meg avgårde.
På jobb var jeg der i 10 min så ble jeg sendt ut i kulda med barna. Jaja.. var bare å kle på seg skikkelig det. Boble bukse, fleesgenser, vinterjakke, votter og lue. Skulle ikke fryse nei, men det gikk vel en time så var jeg kald gett.
Det ble heldigvis litt varmere utover dagen da.

Fikk dratt med mamma ut en tur i butikken å handle litt mat, og nye gummi støvlær te meg.
Trengte noen nye til å ha på jobben siden de forrige plutselig gikk i oppløsning. Møkka støvler!
Så nå gleder meg til regn.. :p not!

Senere på kvelden dro jeg ut igjen og opp på Torshov, var no kveldsåpent der, så det ble litt eller mye skravling og jeg fikk kjøpt nytt luftfilter til bilen.. wiii.. bare det passer da. Bare tok det største som var og satser på at det passer. Blir nok bra!
Ble jo stående ute å skravle en stund å, så ble helt iiiiiskald i bena og helt inn til skjellettet ass.
Så nå ska jeg legge meg under dyna, faan.. nå gikk jeg glipp av South Park å :( ææh.. noen minutter igjen :)

3 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Nå kommer snart snøen!:o

Cecilie sa...

nei nei nei nei!!! vil IKKE!!! huff.. må jo bruke bilen min i vinter å :(

Line og baby❤ sa...

Jada, jeg fikk gjort alt utenom solarium. Jeg ble påkjørt bakfra NOK EN GANG, så jeg orker ikke ut no mer i dag. Jeg gir opp jeg assa:p Var 4 pakkiser, som ikke så at jeg stod rolig i ett kryss. Åhh!!