fredag 24. oktober 2008

Endelig Fredag!

Starta dagen med å stå opp tidlig som vanlig, satte på klokka litt tidligere i forhold til vakta mi, for i dag måtte jeg en tur innom BT å få fiksa siste del med senkesettet.
Fikk dratt opp og levert vognkortet så nå venter jeg på det nye, med godkjent senkesett i! haha!

Etterhvert kom jeg meg på jobb, rakk å komme tidsnok, noe jeg ikke trudde siden jeg skulle på BT først.
Så idag har det vært full rulle på Armkroken, har hatt sånn FN-markering idag, så det har vært god mat der, og solgt masse malerier som barna har lagd. Trur bhg fikk inn en del til han derre adopsjons gutten.

Så var jeg vel hjemme kl 1700, og har blitt sittende foran pc'n siden det.
Blir nok en rolig fredags kveld dette her ja.. deilig å slappe av litt å.

Imorra ska jeg ut en tur sammen med mamma å shoppe litt..
Det ska bli digg, trenger litt nye klær nå.

Ingen kommentarer: