lørdag 1. november 2008

Fredags kveld!

Endelig helg, igjen.. gla i helga ass.
Kom hjem fra jobb, satte igang å skru litt på bilen, så da har den fått på det nye luftfilteret, og jeg har kobla på en ekstra slange fra røret til luftfilteret og opp til veivhuset.
Og etter en litt hard kjøretur virka alt normalt. Bensin forbruket virker fortsatt okei, men bruker fortsatt litt bensin, men lukter ikke så ille lenger.
Jadda, så litt små skeptisk så titta jeg i bagasje rommet for å se om det var no vann der... jepp, masse vann, og matta som lå der var kliss bløt, og det var også refleksvesten.. kunne vri opp hele greia. MASSE vann.. faan ass! Litt vanskelig å få sjekka hvor det kommer fra, er jo så deilig og varmt ute nå.. not.. nå kommer kulda!
Men etterpå var å skynde seg å lage litt middag, lagde sånn risotto som jeg lærte på natur undervisninga, åsså var det rett til by'n å hente mamma på jobb. Fikk ho ferdig middag å greier når ho kom hjem.

Og litt etter det.. dukka Marlene og Mathias på døra, de var ferdig med å gå Halloween i Halden, så pappa tok de med hit istedenfor. Da ble det litt spilling på Mathias, mens Marlene holdt på å sovne i sofan her. Trur han ble ille fornøyd for å få spille Zelda Wind Waker på Wii'n min.. Så fant jeg fram jukseboka som han kalte det, og da ble han helt i hundre :)

Passa på å ikke eta så mye middag istad da, så jeg fikk plass til en kebab å, dro opp på Campino og møtte Eirik, Alek og Mari..
Med 2 jakker, ullsokker og vanter, så ble det faktisk litt kaldt etterhvert. Var ca -2 grader ute, pc'n min må være helt på tryne for den viser bare 7 + grader.. eeh.. hallo frost på bilen jo!
Men det endte med at vi dro hjem til Alek og Mari og fortsatte skravlinga der... helt til kl 2.
Ble litt sent, men det var morro :)

Nå sitter jeg her.. klokka er 0300, pus sover, blir vel vekka av ho i natt en eller annen gang.. ho gjorde det natt til i dag, så da forsvant ho fort opp i 1 etg se.

Er sikkert no skrive leifer her nå.. orker ikke å lese igjennom alt.. nå er det nattan!

Ingen kommentarer: