torsdag 11. desember 2008

Det snøøør, det snøøøør!!!

Jeg vet jeg glemte å skrive en liten glad nyhet her omdagen, jeg har nemlig fått en ny halvt-års kontrakt på jobben! Wiii!! det letta litt på humøret se.
Så da har jeg ihvertfall jobb fram til sommer'n.


I barnehagen er det mye som dreier seg om jul, det er baking av pepperkaker, spising av pepperkaker, kakemenn, rulle marsipan, julesamlinger, julekalender, julesanger, julemysterie, julenisse og juletre. Jul, jul, jul, jul... Er ikke lei jula, men julestemningen er ikke der helt ennå, kanskje den kommer snart?!? eller etterpå?!?

Det har snødd litt idag å, det er jo ille koselig, er litt usikker på om jeg er lei snø eller ikke nå.
Bare den kan bli litt, eller ihvertfall snø masse, MASSE den 20, og det blir over til nyåret, da blir det bra!

Ska ut å shoppe litt julegaver samme med mamma, er lang åpent i by'n idag. Håper jeg får handla til de fleste ihvertfall.

Er vel så og si ferdig med mamma og pappa, der har jeg og syrran kjøpt noe felles, noe jeg vet de ønsker seg, så den blir de nok veldig glad for.

Og imorra er det opp kl 5 igjen, da har jeg TTV på AK, og imorra er det Lucia i barnehagen, men jeg slutter før det begynner da, så blir første gang på 5 år jeg ikke får det med meg. Blir litt rart egentlig.

Ingen kommentarer: