lørdag 6. desember 2008

På fylla iiiigjen

Igår ble det bare sånn brå bestemt at det ble no drikking gitt.
Fikk mld av Kevin fra jobben om vi skulle ta noen kalde. Noen ja.. det ble vel nok det der ja.
Fikk helt i meg nesten 4 Grevens Pære Cider, og det ble noen på by'n å.
Vi begynte på Dean bar, og neste ble Pingvinen og vi endte opp på Hawk trur jeg. Jo det var vel det. Og der ble det jo noe å drekke på der å, åsså fikk jeg rose av en gutt der.
Så var det hjem når det var ferdig, var vel ganske full, og det ble en bab og kjøre tur til særp før jeg tok kvelden, var like greit så full som jeg ble. Fysj..

og idag er ikke formen helt på topp, og ska vel snart begynne å reparere litt. Middag først og så reparere.
Ska på julebord med jobben idag, så blir vel driitings idag da. Dæven!!!

Ingen kommentarer: