tirsdag 16. desember 2008

Julestria

Nå begynner det å nærme seg jul i storm fart her.
Idag har jeg fått vært å handla de siste julegavene, nå mangler det bare en som jeg håper å få henta snart. Det blir julegaven til Mathias som jeg er helt sikker på at han blir kjempe glad for.
Det har ikke blitt så mye julegaver i år, og kontoen nærmer seg tom allerede, fikk lønning for under 1 uke sia liksom. Æsj.. ble en del regninger å betale å.

Imorra er det Nisse-Fest i bhg, da ska alle kle seg som nisser eller ha på seg røde klær og nisselue ihvertfall, masker kan nok blir litt skremmende for enkelte barn.

Marlene har også bursdag imorra, blir jaggu 5 år, jeg var skrå sikker på at ho bare ble 4, men jaggu tok jeg feil, rekker nok ikke dra i bursdagen hennes imorra siden jeg slutter sent på jobb, så da blir det nok å shine litt opp i kjeller'n her.

En annen ting jeg ska prøve på nå, hvos jeg klarer da, er grapefruit diett, aldri smakt ren frukt, så det kan bli spennende. Ska se om det kanskje hjelper litt for magen.
Etter nyttår ska jeg ihvertfall få dratt til legen å få ordna time for å svelge slange. Møkk lei det greiene her nå.


Men nå er det kvelden.. og 4 dager til jeg har bursdag :)

Ingen kommentarer: