mandag 29. desember 2008

Spille galskap i jula!

Det har ikke skjedd så utrolig mye i det siste, vært ganske rolig.
Jeg er fortsatt dårlig i magen og får lixom ikke gjort stort mye.
Derfor har det blitt flere timer med spilling! huff.. jeg har spillt ett spill jeg lova meg sjæl å aldri spille, for jeg visste at jeg kom til å bli hekta. Og nå har jeg jaggu kjøpt det i tillegg.
Egentlig ett veldig greit tidsfordiv nå som jeg har vært dårlig, det er ferie og venta på del til bilen.

Så nå har jeg blitt en World Of Warcraft nørd! huff... det har blitt en del timer alt for å si det sånn. Så kjøpte jeg meg denne for jeg har bare spilt trial fram til nå.

Og det er ikke bare jeg som spiller! ho her ligger ofte på fanget å ser på faktisk.



Men idag blir det ikke fullt så mye spilling.
Jeg har sittet i telefon kø til ho legen og fikk ikke time før etter nyttår.
Fått mld av Nissan at braketten til IC har kommet så nå ska jeg bare ordne meg å dra å hente den. Og når det er gjort må jeg nok begynne å skru litt. Blææh.. åsså i den kulda da!
Og imorra er jeg nesten glad for at det er jobb igjen, ikke bra å sitte så mye inne. Var en tur hos Christian om lørda'n da, prøvde Little Big Planet og så på siste Batman filmen.

Men nå har jeg spist frokost og får vel komme meg avgårde.

Ingen kommentarer: