lørdag 13. desember 2008

Syk igjen :'(

Det ble ikke no julebord på meg idag, skulle jo som sagt være med Christian.
Men våkna kl 8, og var i elendig form, skikkelig vondt i magen. Litt senere sånn i 1 tida, holdt jeg på å svime av, fikk revet med meg en bøtte og spydde. Æsj...
Så siden jeg har stått opp, har jeg nesten bare sovet, har vært våken 2-3 timer tilsammen nå, våkna sist med feber, og klart å holde meg litt våken nå og sett på film. Har garantert blitt smitta av ene ungen på jobben, eller så er det noe jeg har spist.

Men faan ass... ble så lei meg når jeg ikke fikk vært med.
Gleda meg sååå lenge så skjer det. Typisk! Typisk meg og min uflaks, det må vel skje noe positivt snart?!? Snart bursdag å, må vel skje noe da å vel, eller kanskje i jula. Så blir vel bilen avskilta snart! Baah!!

Blackie har holdt meg med selskap å, trur ho synes synd på meg, gla i den pusen min (selvom ho er en natt terrorist), ho har ligget sammen med meg i senga i nesten hele dag, bare vært ute å lufta seg 1 gang.


Så da ska jeg snurre en ny film og se på "Kung Fu Panda" hvis jeg ikke sovner igjen da.

3 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Revyen var ikke no bra, så du gikk ikke glipp av så mye:p

Line og baby❤ sa...

ahh, ja skjønner. Når man gleder seg til noe, så blir det ikke no av, kjedelig!
Jeg drar ikke til halden bare for å shoppe, men så lenge Gina Tricot er der drar jeg dit eller til moss;)

Anonym sa...

søt katt :)