torsdag 4. desember 2008

Møkka kveld!!!

Da har jeg fått svar fra BTS. Det var ett 7 siders brev, om lover og regler og svar på klage.
Jeg forstår ikke helt hva som må gjøres, men det ser ikke positivt ut i det hele tatt.
Pappa ska ringe imorra å høre hva de mener vi må gjøre, virker som om jeg fikk 2 alternativer.
Men ikke no morro i det hele tatt.. Nå har jeg lyst til å grave meg langt ned i bakken og bli der :(
Har fått frist til 29 desember med å vise bilen, får ikke lov til å utsette noe mer heller.
Det virker helt håpløst å få fiksa noe på verksted nå før jul.
Får vel kanskje vurdere å selge bilen nå, jeg trur ikke jeg takler å bli stoppa sånn engang til og gå igjennom det her igjen.

Så nå knasker jeg nacho chips, jeg tapte nok det veddemålet med glans.. måtte bare ha noe å trøste meg med. Får vel gå å ta meg en røk å.



Noe annet som var litt positivt da!

Nå kan du drikke én time lenger på byen!!!


Utelivsbransjen ble hørt av politikerne – de tre neste helgene blir det utvidede skjenketider. Det ble bestemt i kveldens kommunestyre.
Dermed går politikerne tilbake på sitt eget vedtak fra kommunestyret i mai om innskrenket skjenketid året rundt utenom sommeren. For restaurantbransjen i Fredrikstad får skjenke én time ekstra bare frem til jul.

Det betyr at utestedene vil stenge serveringen klokken 02.30 fredag og lørdag i tre helger fremover, i stedet for 01.30.
Mere står her på Fredrikstad blad sin nett side:

1 kommentar:

Line og baby❤ sa...

Du har så uflaks Cec:/ Men selge, er det ikke drømmebilen din?:)
Hvilke 2 alternativer fikk du?