fredag 12. desember 2008

Så var denne dagen over

Jess da.. idag var det TTV og det jeg kom meg opp, og fått sovet mye inatt, bortsett fra da katta skulle absolutt kose kl 3 inatt da. Ho der ass, hvorfor kose og mase sånn på nattan a?
Det skulle jo være Lucia feiring i barnehagen idag, så på morra'n var jeg ute med ungene, fy fader så kaldt, kledde på meg godt, men det var skikkelig kaldt for det. Men ungene kosa seg, var jo så viddt snø på bakken, men her var det frem med rompeakebretta og de aka for harde livet ned den lille bakken våres.

Jeg var jo ferdig på jobb før denne feiringa så vet ikke hvordan det gikk, men jeg endte opp i Østfoldhallen for å handle litt. Handla litt Grevens Pære Cider til imorra og noen strømpbukser.
Imorra er det tid for julebord igjen, gleder meg!
Ska være med Christian og jobben hans på City, med julemiddag og revy og greier. Kan bli morro det.
Så nå får jeg vel pakke litt i kofferten, skulle møtes litt tidlig, orker ikke styre så mye med det imorra akkurat.


Og i kveld var Christian, Ola og jeg på kino, vi så på "The day the earth stood still", var bra den, litt ekkel å kanskje. Så denne dagen har egentlig gått i ett siden morra'n.

Marlene og Mathias sover her hos mamma og pappa inatt, Mathias ska reise til Tenerife imorra, så han gleder seg. Blir vel litt spilling imorra tidlig da tenker jeg. Får vel få han til å hjelpe meg med litt videre i Zelda.

Ingen kommentarer: