tirsdag 9. desember 2008

Den 9 dagen i Blåååååfjell!!!!

Gått noen dager siden sist her nå.
Har ikke skjedd noe spes siden lørdag, vil vel si at julebordet på lørdag med jobben var ikke sånn jeg hadde forventa meg, var litt sliten etter oppvarminga på fredag, og ble henta av Anki i 11-12 tida eller no og dro hjem å la meg. Sovna med engang nesten når jeg la meg i senga.

Og så var det mandag og idag er det tirsdag.
Var å handla litt hårfarge igår, så idag har jeg farga håret blondt øverst og brunt under.
Litt spent på åssen det blir når det blir tørt, hittils ser det ikke så bra ut ennå, siden den blonde fargen ikke tok helt etterveksten.

Tja.. noe stort mer er ikke så si, er veldig deprimert pga saken med bts, og frister lite å begynne å skru på bilen nå. Var hos x'n å henta noen deler i går, blant annet racing jekken, og når jeg skulle sette sammen den klemte jeg finger'n min og fikk 2 blodblemmer som jeg måtte stikke hull på, seriøst, kjentes ut som finger'n skulle spjære, var ikke store greiene da, men vondt ass!

Så ble det jo litt sol sammen med Anki i går da, var stappa fullt der vi pleier å ta, så måtte vi dra ett annet sted, og der funka jo ikke viftene, og vi ble nesten stekt inni der, nesten litt farli når det ble så varmt, begynte å svi og jeg måtte bare gi opp, hadde vel ca 5-7 minutter igjen å ta sol på, men klarte ikke ass.

nå trur jeg ikke det var no mer... 11 dager igjen til bursdagen min, og 15 dager til jul, jaggu som tia flyr!!

Ingen kommentarer: