mandag 1. desember 2008

1 Desember

Da var det jaggu 1 desember.
Jeg fikk en liten sjokolade kalender av mamma da, det får vel holde.
Ville vel egentlig ha en pakke kalender, men kan vel ikke kreve alt her heller.
Den var jo litt søt da, savner nissen på den egentlig.
Er heller ikke så ille lenge til jeg har bursdag da, tida flyr fort!
Tørte endelig å ringe å sjekke kontoen idag, var heldigvis ikke tomt ennå
Så jeg har kjøpt inn noen små ting til en pakkekalender til en venn som ikke fikk noe.
Jeg er snill ass! Får'n jaggu bli fornøyd å.
Tatt litt sol idag å, for til helga er det julebord med jobben. Greit å ha litt farge.

Fikk levert støvlettene i butikken istad å, kunne velge mellom å få pengene tilbake eller velge noe annet, men sa jeg måtte ha de til helga alt, så de reparerte de på stedet, snakk om service a. Det var jo ille flott da.

Imorra er det 2 desember og ny adventsurr i barnehagen.. jeg får det dobbelt opp å siden jeg er på 2 avd, hvis ikke jeg får no julestemning nå så må det være no galt!

Snødde litt idag å forresten, men er nesten vekk alt. Typisk!

2 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

skal du på julebord til helga du å? Hvor skal dere??:)

Cecilie sa...

jepp, men ska bare være ett sted på rolvsøy, dere a?