søndag 21. desember 2008

Hurra for meg!!!

Skulle egentlig skrive her litt igår, men det rakk jeg ikke, og dagen før skulle jeg, men da glemte jeg det. Men her kommer en liten oppdatering på hva som har skjedd i helga.


Fredag:
Jeg hadde fri denne dagen, men den gikk bort på å sove litt lenger, dra å handle litt med mamma, bestille en dyr brakett på Nissan og bake.

Bake og bake, vet ikke hva jeg ska kalle det, jeg og mamma lagde kaker som jeg kan spise til jul.

Da lagde jeg kokosmakroner først, ble mye prøve smaking ass, det var sinnsykt godt, så sitter her nå og lurer på om jeg ska finne gjemmestedet til mamma.


Så lagde vi sånne mandelstenger, det er samma deigen som er i kransekake.
Det å er skikkelig digg, men er jo bare 3 dager igjen til jul nå, får vel kanskje prøve å vente til da.


På kvelden ble det ut en tur, møtte Christian på Toys'r'us og så dro vi på Campino, da ble det endelig bab, hadde ikke spist bab på 2 UKER!!! det er lenge ass!! etterhvert så dukka Anki opp, og vi dro å henta Aarumen og Zarian, så dro vi alle ned på ene hotellet i Særp og møtte noen fra 200sx klubben.


Lørdag:
Hurra da eller?!

Jeg hadde da bursdag i går, og ble gammel:p
Lagde gele shotter å greier, de ble gode trur jeg, smakte bare på 1, og ble for mye sprit smak for meg. Så neste gang så blir det mindre sprit i de.
Hadde da ett lite vorse her før vi dro på by'n.
Det gikk unna for å si det sånn, det ble noen bilder, men vi lar de ligge skjult på pc'n.

Etterhvert så dro vi på by'n i Fredrikstad, men etter å stått i kø på Hawk lenge og bli tråkka ned fikk vi nok og tok like greit taxi til særp. Det var litt enklere å komme seg inn på by'n der gitt.
Og etterhvert var det å stelle seg i ny kø og få seg bab.. mmm.. det var gødt se. Klarte å få i meg hele å vettu, var skikklig digg som vanlig.

Søndag:
Ja sitter nå her å skriver det som har skjedd i helga, noe stort mer er det ikke skrive.
Tenkte gå å se om jeg fant no potetgull og dipp så ska jeg slappe av resten av kvelden.