torsdag 18. desember 2008

Endelig lang helg

Feiret faktisk bursdagen min på jobb idag, 2 dager før å greier.
Måtte det da siden jeg har fått fri imorra, noe jeg gleder meg til selvom det bare er 1 dag.
Fikk ett gavekort da, sa det var like greit å ønske seg det. Enkelt og greit.
Så da var det kake til pause.

Da jeg kom hjem var det ut å titte litt på bilen, ska skru tilbake den orginale ic igjen, etter BTS sitt krav, og det virka som en enkelt jobb. Mangler bare en brakett, men var en som ga meg en ide om å bare stripse fast så lengs. Ska jo ikke være der lenge.

Ikveld så dro jeg og mamma og handla de siste julegavene, måtte kjøpe noe til noen av de jeg jobber sammen med. DE SOM ER SNILLE!!! baaah!!
Da skulle at være ferdig. Håper ikke det dukker opp noe mer nå.

Så var det bilde av maten min, har prøvd å spise en halv Grapefrukt før hvert måltid, ganske besk smak, men begynner å bli vandt med det, litt vanskelig å tygge kanskje. Ser ganske sipelt ut da, er grapefrukt, banan, 2 riskaker med prim og ene med blåbær syltet tøy, om det er så sundt er en annen sak sikkert. Men det funker så lenge jeg klarer å holde meg unna all det godteriet på jobben nå. Mye pepperkaker, kake og sjokolade.. det er fy fy mat for meg ass. Så dette er frokost,lunsj og kvelds. Spiser noe annet til middag så det blir litt variert.

Ja og imorra!!! da er det fredag, og Cec har en dag fri!!! WOOHOOO!!!! har nok å gjøre egentlig, men får sovet litt lenger da:)

1 kommentar:

Line og baby❤ sa...

Gratulerer med dagen snuppa!!;D