søndag 30. november 2008

Knall fylla igår!

Igår sto jeg opp tidlig, kl 7 på en lørdag!!! sovna sent å se, og opp så tidlig.
Ble ihvertfall med pappa til Sverige, stakk innom Tab med julepynten og dro en liten tur på systembolagt og handla litt.
Pappa tok vel litt av med alle de vinflaskene, men vi kom oss da hjem.

Utpå kvelden ble det vorse her, omg!! det gikk litt fort unna.
Ble da noen vulgære bilder å, så de holder vi oss for oss selv gett.
Men det gikk nedpå med Baylie's og kaffe, likør og cider.
Turen gikk til Særp, og husker bare små glimt.
Klarte å kræsje litt med en annen jente så jeg fikk en midt på nesa, og det blødde.
Var blod på buksa, toppen og skoa mine, og litt på Aarumen og BG. Jaja.. Sånt skjer når man drekker:p
Dro hjem fra næsh sånn i 4 tida inatt trur jeg.. var litt trøtt å sliten da ja.
Fant ut at de nye hvite støvlettene hadde gått i stykker å, brukt de 2 ganger lixom å så ryker de, ska dra å klage på de imorra. Må ha de til helga å!!

Nå ska jeg gå å lage no mat og drekka litt cola og legge meg i senga.. håper på tidlig kvelden nå se!

1 kommentar:

Line og baby❤ sa...

hva faen, du i bråk? Hvem var det for ei kjerring da?:p