tirsdag 18. november 2008

Basseng i bilen!

Har faktisk glemt å skrive her ett par ganger nå. Må skjerpe meg!

Men, igår så var det jo litt kaldt på kvelden da, det begynte å fryse på, og da tenkte jeg å være smart å legge pledd på frontruta for å slippe å skrape på morra'n.
Legger pleddet på, og bretter en kant inn i bilen så det ikke ska blåse av.
Idag når jeg våkner, oppdager jeg at det regner!! WTF!!! æææh!!

Når jeg ska dra, tar jeg av det kliss bløte pleddet, som også har blitt kliss bløt inne i bilen.
På gulvet på passasjer siden, og bak oppdager jeg at matta er våt, og det var ikke lite, *plask plask* sa det når jeg tok der. Aaah.. er det mulig!
Fikk tatt vekk litt når jeg kom hjem fra jobb, tok ett håndkle å tørka og vridde opp, sikkert ca 1 bøtte med vann ass.

Så nå står bilen i garasjen, med vifte på så det får tørka litt.
Hva blir det neste som skjer nå???


Så sånn ser bilen ut for øyeblikket, orginal og kjedelig. Her er den ny vaska og greier på sønda'n. Men venter fortsatt på svar fra BT. Mail ble sendt til de 2 november, og det har tatt tid nå. Begynner å bli litt utålmodig.


Senere idag, hadde jeg ikke så stort mye å gjøre.
Tenkte at jeg ihvertfall kunne gjøre ett forsøk på å bytte chip på den andre hjernen.
Da var det bare åpne opp og se, og jaggu fikk jeg te å bytte. Så nå sitter det en OKJ STAGE 2 chip i. Hurra!!
Gleder meg til å få testa den!!
Må bare takke Miro for denne, fikk den av han.

1 kommentar:

Line og baby❤ sa...

Uff, passe på så ikke rusta kommer pga av vannet nå da. Kan legge seg under teppet i bilen :/ Tar fort på bilen.. Du har så uflaks!