søndag 9. november 2008

Fredag og Lørdag

Fredag:
- Dette ble en uuuuuuuuuuutrolig kjedelig dag, våknet på morran og var helt utslitt, vondt i huet, ryggen og brystet. Det endte med en hjemme dag fra jobb. Var nok like greit.
Fikk spillt litt Zelda da, men var ikke så enkelt, merker jeg ikke gidder å tenke så mye lenger, så valgte å bare slå av og vente til Mathias kommer på besøk en dag igjen.
Resten av dagen ble det litt soving, se på tv og trøkking på pc'n. That's it.. utrolig gørr kjedelig dag!

Lørdag:
-Formen er litt bedre, men hoster mere idag. Fikk tatt meg litt frokost, dusja og så dro en tur til Østfoldhallen. Skulle egentlig forsøke å levere mobilen til rep igjen, men gikk ikke gett, selvom telenor sier at de skal ta imot. Neivel.. får høre hvor jeg kan levere den igjen da.
Stakk bort til en film/spill sjappe der og kjøpte "Horten redder en Hvem", den kunne jo jeg og Anette se i kveld :)
Etter det så fikk jeg dratt å tatt litt sol, det var skikkelig digg, drar vel en tur til mandag å tar litt til. Kommer til å bli hekta igjen nå.

Kvelden kom, og jeg begynte å lage ferdig maten til Anette skulle komme.
Det ble stekt ris med stekte grønnsaker og søt chilli saus, måtte jo prøve igjen nå som smaks sansene har kommet tilbake.

Endelig kom Anette da. Vi spiste og skravla, var så digg med litt selskap. Fikk vel prata om litt avhvert, morro å se. Hihi...
Etter maten så ble det film selvfølgelig. Filmen var vel helt grei, ble jo noe latter der. Men hadde vel egentlig forventa meg litt bedre. Etter filmen ble det enda mere skravling.
Merker at jeg ikke gjør så mye sånn ellers, blitt skikkelig selskaps syk. Og i tillegg har mamma og pappa reist te Danmark idag, gørr å være hjemme alene å egentlig.
Det var ihverfall en utrolig koselig kveld.

Nå sitter jeg å ser på film på tv1000 plusone, det er "The Proposition", har vel ikke fått med meg så veldig mye, men det lille jeg har sett hittils så var det noen fæle bilder der.
Får vel prøve å få med meg resten her.

Ingen kommentarer: