mandag 10. november 2008

Endelig Mandag?

Herregud... jeg har bare sånne kjedelige dager. Er det mulig?!
Igår så satt jeg bare å så på film, gjorde ikke no annet fornuftig gitt.
Men fikk ett lite besøk av Eirik på kvelden da. Det var jo veldig hyggelig.
Snurra en film, og det ble igjen "Horton redder en Hvem", hehe..
den var kanskje litt mere morsom nå. Lo litt mer, men det var vel fordi jeg visste hva som skjedde.
Det ble en sen kveld igjen, og sovna ikke før i 1 tida, litt surt for jeg skulle opp tiiiiiidlig,
altså kl 0500, igjen. Skulle ha TTV og åpne barnehagen.

Så det ble jo ca 4 timers søvn, men kom meg opp.
Måtte parkere bilen i garasjen, fordi jeg fant ut i går kveld at den siste låsen på bilen ikke fungerte lenger. AAAAFFF!!! Godt jeg har alarm ihvertfall da.
Fikk kjørt på jobb og fyllt billig bensin å greier, 10,52 for 98, det var knall, åsså bruker bilen mindre bensin, så nå ska den tanken holde litt lengre enn en uke.
På jobb så får jeg sneket meg litt vekk fra avd og ringer til Nissan og får bestilt nye låser.
Det var litt av en pris, 2500kr pluss minus for 2 lås sylinderer, tenkte var like greit å kjøpe 2 sånn i tilfelle det skulle fryse fast e.l. Så valgte jeg å montere de sjøl, sparer litt penger på det da.

Litt fordel med å ha sånn tidligtidligvakt, jeg får gå tidlig, kl 1415 da var det straka veien hjem, eller skulle dra innom å ta litt sol, men der var det deeeeeen kø'n. Så da dro jeg hjem.
Lå på sofa'n i 3-4 timer og bare glodde i taket og litt på tv'n. Spiste litt middag, og på sofa'n igjen.
Kl 7 ble jeg lei, da dro jeg å tok sol.. digg! Prøve å bli litt brun ihvertfall.

Så nå er det tv titting igjen.. prøve å legge meg tidlig og gjøre ett forsøk på å få litt mere søvn.
Begynner litt senere imorra, så får par timer ekstra med søvn.

4 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Wee, jeg har begynt på betakaroten :D Og guess what! Det virker;)

Cecilie sa...

det virker mot hva?? nå er jeg spent her :p

Line og baby❤ sa...

Man blir bruuun :D

Cecilie sa...

haha... såpass ja :)