onsdag 5. november 2008

Ille sleten

Føler at jeg bare syter og klager nå, men formen er skikkelig på bånn.
På jobb idag, så hadde jeg sååå snille kollegaer at jeg fikk lov til å ligge å slappe av sammen med barna på soverommet, det ble en stund på madrassen der.
Fikk ikke sovet noe, men hjalp å hvile litt.
Skikkelig snørrete og det begynner å gjøre vondt i tenna faktisk.

Etter jobb så var det rett til Vestby, eller nesten Vestby fant vi ut. Fikk dratt med meg Eirik og fikk litt selskap på vei dit. Så nå har jeg fått låne en ECU til bilen, og imorra håper jeg å få til en ny måling av bilen.
Dro på Campino på vei hjem og vi tok en bab der, møtte på Christian og Thomas der også, så ble litt skravling.
Etter bab'n var det hjem å sette i den andre hjernen, og bilen starta :)
Takk til Eirik for hyggelig selskap på veien idag :)

Litt surrete i huet:p så trudde jeg det var torsdag idag, men neida, ble ganske skuffa der når jeg fant ut at det bare var onsdag.. venta på prison break se.
Men får vel heller bare hoppe i dusjen og legge meg.
Opp tidlig igjen imorra, og da er det torsdag! :p

Tar på å være så forkjøla, så nå venter jeg ille på helga se. Hadde egentlig lyst til å drekka i helga, men blir nok heller å pakke seg under dyna å se på film eller no..

Ingen kommentarer: