mandag 3. november 2008

Pus er en natt terrorrist!!

Igjen våkner den katta kl 4 på natta'n og begynner å mjaue. Nå så ho tydeligvis ett eller annet i vindu, men tok ho ned derfra og hev ho opp i 1 etg igjen. La meg med huet under dyna og prøvde å sove. Var liksom ikke så lenge til jeg skulle stå opp. Så når klokka ringte 6, var jeg helt ferdig. Litt små forkjøla og driiit trøtt. Men sto opp, og dro på jobb.

Etter jobb, stressa jeg ned til AS Bilelektro og spurte om jeg kunne få lov til å få målt co'n på bilen, og så snille som de var der, ble det målt. Men neida.. fortsatt feil på tomgang.
Fikk hørt med Karsten om jeg kunne få prøve med ecu'n fra bilen hans, for det er nok chip'n som ikke er helt bra.

Fikk da dratt til verkstedet til Karsten og bytta hjernen. Så fikk jo liv i bilen min, men bensinpumpa starta ikke. Da fikk jeg ikke testa det. Bare kan få tak i en orginal en så jeg kan få prøvd, men det virker ikke som det ska være så enkelt.

Kommer etterhvert hjem, og formen begynner å dale nedover.. hoster og nyser. Æsj.. og imorra er det opp tidlig på jobb igjen.. Spent på om pus holder kjeft inatt!

Vet det var no mer jeg skulle skrive idag.. men konsentrasjons evnen er litt svekket nå.
Nå er det senga!

Ingen kommentarer: