søndag 2. november 2008

Søndag's kveld og en utrolig kjedelig dag!

Klarte endelig å få sovet liiiiitt lenger idag, det var deilig. Sto opp i ørska og fikk tatt meg no frokost. Det ble no rester igjen da fra risotto'n jeg lagde her om dagen. Så snart er det tomt.
Da må jeg lage no nytt.

Ellers har det ikke skjedd en driitt idag, bare kjeda meg, sotti i sofa'n, glodd på pc'n og tv'n.
baah.. hater at det er så gørr.
Men Mathias og Marlene dukka jaggu opp på døra i dag å, så ble litt spilling.
Idag fikk han prøve seg litt på Zelda Twilight princess, så nå fikk jeg litt lysten på å spille det igjen. Blir det en kjedelig dag imorra å, så blir det spilling ass.

Etter noen timer var det endelig noen som ville lufte meg:p
Møtte Karsten en tur, så ble litt skravling der. Ble så kaldt tilsutt og måtte dra hjem igjen. Var digg å få litt luft ihvertfall.

Men nå er det strax kvelden, var så heldig å fikk en tidligvakt på Armkroken imorra, så da får jeg kanskje dratt å målt co'n på bilen. Hurra!!!! :p

Ingen kommentarer: