søndag 16. november 2008

En knall bra helg!!

Aff.. for en utrolig bra helg det har vært! Fornøyd ass!

Fredag:
-Etter jobben så dro jeg hjem å fikk satt i de nye låsene, gikk egentlig veldig kjappt, knota litt med å få på håndtaket på passasjer sia, så den måtte jeg få litt hjelp a pappa te å få på.
Digg med nye låser ihvertfall.

På kvelden møtte jeg Aarumen, Christian og Zarian på Esso'n og fikk levert no bilder til Christian. De skulle ut på crusing tur de se, med 1 s13 og 1 Impresa.
Jeg dro en tur te Eirik og fikk prøve Gears of war, skummelt spill ass. Haha...!!

Lørdag:
-Da var det opp tidlig da, skulle bli med Eirik å seile. Det ble litt mye frem og tilbake utpå vannet der, men når vi tilslutt skulle utover, så ble det høl i seilet gett, åsså var det no annet som røk da. Da måtte vi puttre inn mot land igjen. Men utrolig morsomt var det ihvertfall, trudde vel ikke at det skulle være det. Var litt skummelt når båten lå helt sånn skrått på sia da.

Etterhvert så kom jeg meg hjem, tok en dusj, spiste mat og litt dessert, så sovna jeg på sofa'n, i nesten 2 timer, var døds sleten. Og jeg pleier aldri å sove så lenge sånn på ettermidda'n, men var godt.
Trudde jo at det skulle bli en rolig kveld dette da, så jeg og mamma dro en tur i butikken å handla litt potetgull og sånn så jeg hadde tenkt til å slappe av. Men brått så ble det ett bitte lite vorse her. Aarumen, Christan og Zarian dukka opp her etterhvert, så jeg satt å helte i meg 2 cider før de kom. Anki kom en liten tur innom å før vi stakk til by'n.
Det ble liv det på by'n!! Husker ikke sååå ille mye, men hadde det gøy da, trengte den turen på by'n. Kjipt at det stenger så forbanna tidlig nå:(
Snille Anki kjørte meg hjem fra by'n, og jeg fikk lagt meg i senga. Spiste potetgull og preka med Kevin på mobilen, han hadde surra seg bort i Bergen.. haha!! er det muuulig!
Sovna etterhvert og hadde masse mareritt, sover aldri bra når jeg drekker.

Søndag:
-Jaja.. våkna tidlig idag, la meg på sofa'n og så på film, og sovna litt der. Ikke helt i form idag, sånn små uggen, så idag blir det slappe av dag.
Fått vaska den grå og møkkete bilen min å, og nå er den litt renere, kunne godt trengt en polering, men pappa skulle vaske bilen sin å, så da gadd jeg det bare ikke. Var vel like greit siden ikke formen er helt på topp. Merker jeg sliter litt med å skrive å :p
Idag blir det visst pinne kjøtt til middag å... lenge sia har spist det nå :)
Skulle kanskje dratt å tatt litt sol idag å, men trur nok sofa'n er ett bedre sted å være.


Off... kom på en ting.. må egentlig vise bilen på BT imorra, da er frista, men har jo ikke fått no svar på brevet :s shiiit!!

Ingen kommentarer: