torsdag 20. november 2008

Dag 2 med tørk!

Enda en dårlig nattesøvn da, sovna ikke før 2 tia inatt, og sov så utrolig dårlig.
Fikk den møkka starten på dagen å, jeg hadde satt kl på 0545, for jeg hadde TV på jobb idag.

Ringte klokka da? neeeeeeeei! mamma som vekka meg kl 0705 og lurte på om jeg ikke skulle på jobb. Det kom noen heftige gloser da for å si det sånn. Fikk ringt å sagt ifra på jobb at jeg ble litt forsinka pga den forbanna mobilen. Fikk ihvertfall stressa meg klar til å dra, rev vifta ut av bilen, og var på jobb 3 min forsinka.. godt det ikke er så lang vei te jobb. Baah!!!
Men det virker ihvertfall som om det har fått tørka i bilen nå da. Noe positivt.


På vei hjem fra jobb oppdager jeg at ene lyspæra i frontlykta ikke funka lenger.
Tenkte litt over saken og kom på at det ikke kunne være en enkel jobb.
Dro ned til by'n og opp på Clas Ohlson og fikk kjøpt mæ vekkeklokke og nye pærer.
Så var det hjem å sette igang prosjektet med å bytte pærer.

Begynte å titte litt på de her're løktene, aff.. så håpløst ut, og ringte ett par folk med s13 for å høre om de visste noe, fikk ett par tips. Men fikk det ikke til.


Det endte med dette:

Jeg skrudde da av de 4 skruene frontfanger'n satt i, etter litt knot på 2 av skruene var fanger'n av. Så var det bare å dra av dekslene og prøve å få ut pærene.. men neida, da måtte jeg ringe pappa og be han komme å hjelpe meg. Å de satt godt, og fikk heldigvis bytta tilslutt.
Makan til tungvindt da! håper jeg faan mæ de pærene her holder leeeenge.

Så den dagen her gikk egentlig unna, vært å tatt litt sol, og nå er det strax dags for Prison Break.
Åsså er det snart helg!! det ska bli deilig.

Her er den fancy vekkeklokka jeg kjøpte idag da, håper ihvertfall den vekker meg imorra tidlig.


Nå ska jeg hente meg litt nacho chips, og kose meg med Prison Break!

Ingen kommentarer: