søndag 2. november 2008

Slækk dag

Tja.. våkna kl 0730 idag, ikke så fornøyd for det, ble lite søvn igjen, altså ca 3,5 time, for ble jo sef liggende å se på tv til 4 inatt.
Våkna at det var noen som preka litt høyt og ett dunk i gulvet oppe. PLING!! så var jeg våken.
Og ned kommer Marlene og Mathias. Hyggelig det altså, fikk jo ikke sovet no mer heller. Da ble det litt spilling på Mathias igjen før de skulle dra.
Satt meg i sofa'n spiste frokost og hjalp han litt, og etterhvert så sovna jeg. Vet ikke om han klarte å komme så langt jeg.

Resten av dagen ble jeg bare sittende forann pc'n og glo, og så på tv'n av og til. Pluss at det ble litt soving innimellom der. Formen er ikke helt på topp heller, så er vel litt derfor det ble så mye soving.

På kvelden klarte jeg å få surra meg en tur ut, dro til Eirik å så på film igjen :) og nå klarte jeg å huske hva filmen het se.. The Bank Job! den var egentlig bra se, sann historie å.

Etterpå så skulle jeg hjem, men endte med å møte Anki en liten tur på Esso Hafslund, og sto der til klokka var litt over 3, og det var kaldt... skikkelig kaldt! Mn det var ille koselig å se ho igjen da.
Og nå er jeg endelig hjemme.. blitt sene kvelder den helga her. Var litt glatt på vei hjem å, blir ille nervøs da se, gruer meg til snø'n kommer ihvertfall! da kommer jeg vel til å havne i grøfta.
huff.. nei nå var det nattan igjen!

Ingen kommentarer: