tirsdag 25. november 2008

Mandag og Tirsdag

Igår orka jeg bare ikke å skrive no, ble litt sent hjem og litt små stress.
Slutta sent, og dro til Tab å henta litt mere ting og gamle diff'n min som jeg skulle selge.
Så etter det dro jeg å tok litt sol :)

Idag, nja.. ikke skjedd så mye egentlig. Vært på jobb da, plukka opp Kevin på vei til jobb, og vi tok en liten spøk med TTV våres, først ringte Kevin og sa han var sjuk, så ringt jeg, trur ho ble litt svett da ja. Litt gøy må man jo ha det!

Kommer hjem da, så var det tid for nytt oljeskift på bilen. Lett som en plett, begynner å få dreisen på det nå. Skifta nye pluggær samtidig å da, gikk også lett. :) Da er vel bilen så og si vinterklar, skulle gjerne tatt en liten polish på den å, men det gidder jeg ikke å gjøre ute i kulda ass.

Dagene går utrolig fort, er ikke lenge til 1 desember nå, prøver å finne ut hva jeg ska kjøpe i julegaver, siden økonomien ikke er så bra så blir det ikke så mye heller :( baaah! sånn er det å ha bil og dårlig lønn:p
Sendte mail til de derre som styrer med fagbrev og sånn, så håper jeg kan få gå opp snart!!

Skjer vel ikke stort mer idag, tenkte prøøøøve å legge meg tidlig idag å, se om jeg sovner tidlig:p
lov å håpe.

1 kommentar:

Line og baby❤ sa...

jeg har satt inn bilen min for vinteren nå. Savner å kjøre den alt :/