søndag 23. november 2008

På tur i marka!

Var på besøk hos Anette igår og spiste vårrullær og salat, skikkelig godt. Eileen var der å og det var utrolig koselig med bare vi jentene. Så på en film etter maten, var faktisk morsom film. "What happens in Vegas" eller no het den vel.. aah jeg er så dårlig på å huske noe sånt. Men morsom film.
Etter filmen så måtte jeg dra å hente mamma og pappa i Moss, så var det rett til særp å møte noen på Campino. Ble der til halv 2, da var det på tide å dra hjem. Snødde litt igår gjorde det å.

Idag ble det en liten rusle tur i skogen sammen med pappa.
Veldig digg tur på 1.5 time i mye ulent terreng. Fikk jobba litt da ja.
Tok med kamera for å ta litt bilder og, hadde vel kanskje håpa på å møtt på noen ulver:p
neida.. men andre dyr, men det var det dårlig med gitt.
Klokka halv 10 ble jeg vekka av min kjære pus, og pappa kom like etter. Var litt greit at det ikke ble noe tidligere siden jeg ikke sovna før kl 4 i natt.
Så her er noen bilder fra turen.






Her er ett gjerde som gikk rundt denne Stenstua. Litt spesielt at det her lå midt i skogen.

Og her er rester av stua.











Kjempe fin tur, med freeesh luft :p

Etter turen så dro jeg og pappa å henta bilen hans i Moss, så var pappa så snill og jeg fikk full tank på bilen min. Tusen takk pappa'n min. Vært en fin dag sammen med han.

Imorra er det mandag igjen.. helga har gått fort nå.

Ingen kommentarer: