onsdag 19. november 2008

Dag 1 med tørk!

Dagen startet egentlig bra idag.
Bilen har stått til tørk i hele natt, og det har begynt å tørke bra å se.
Nesten helt tørt, ska bare la det stå 2 kvelder til nå så blir det bra.

joda, kom på jobb, så hadde Kevin fiksa det sånn at jeg og han fikk gå på tur med noen av barna.
Vi tok da med oss 5 av de største barna og rusla opp te skogen.
På vei til brukte vi 55 min, en strekning som kanskje en voksen kun hadde brukt ca 20 min på.
Går ikke så fort med de små beina. Men på vei hjem, lasta vi 3 barn i tvillingvogna og dura tilbake til bhg. Gikk litt fortere da. Det var en fresk tur! Tok ett fint bilde av barna å, men kan kanskje ikke legge det ut på nettet akkurat. De satt der så fint foran meg og koste seg med maten. De er så søøte joo :)

Resten av dagen... tja.. hva kan man si, alt bare raste på og humøret er ikke på topp lenger.
Tenker for mye, og bekymrer meg for mye. Nå tørr jeg ikke engang å sjekke kontoen min.
Vet jeg ikke har brukt mye penger, men tørr bare ikke sjekke.
Men fikk ihvertfall kommet meg ut en tur å fikk spist litt bab.
Var lixom den gamle gjengen, og det var jo hyggelig da. Åsså var Anette der <3 :)

Nå ska jeg gjøre ett forsøk på å legge meg, ska opp tidlig imorra og må kanskje jobbe litt overtid å. Men sånn er det gitt!

Ingen kommentarer: