onsdag 26. november 2008

Veldig sen onsdags kveld

Akkurat kommet hjem fra middag hos en på jobben.
Vi på den ene avd i bhg var hos henne å spiste god mat, og jeg spiste masse.
Alt for mye, er så sinnsykt mett at når jeg satt meg inn i bilen så gulpa jeg. ÆSSJ!!
Men maten var hjemmelaga Meksikansk kylling suppe med revet ost, rømme og nacho chips ved siden av.. skikkelig godt. Må prøve å lage det sjøl engang. Og desser'n ble hjemmelaga karamell pudding, noe jeg ikke skulle spist, men måtte jo smake litt da.
Dro jo hjem derfra kl 2215 fordi jeg skulle legge meg tidlig, og her sitter jeg nå...
jeg ska opp kl 0500 imorra... er ikke trøtt! Aff!!!

Men har på en måte inngått ett veddemål nå, jeg er fryktelig glad i nacho chips, og er vel nesten avhengig av det. Nå ska jeg prøve å slutte å spise det, og det ska jeg klare håper jeg!
Ska bevise det ass! hvor lenge jeg ska klare det vet jeg ikke ennå.. men det ska gå.

5 dager til 1 desember..

Ingen kommentarer: