torsdag 27. november 2008

På farta dag idag ja!

Enda en natt med lite søvn, 4 timer ble det da. Hadde jo TTV på jobben.
Fikk i meg litt kaffe da, så da hjelper det litt. Men trur jeg går på veggen snart om jeg ikke får sovet litt lengre.
Det gikk heldigvis veldig greit på jobb å, var bare 11 barn og det var digg, blir litt roligere og man får gjort litt mer. Rakk å pynte pepperkakene til julekalenderen til ungene, var ett par av ungene som spiste mere godis enn de fikk pynta de pepperkakene... søte små da :)

Fikk dratt en liten tur innom Østfoldhallen etter jobb, tenkte at jeg skulle finne meg bukse.
Har ikke funnet noen som passer i det siste, alle er for store, og i dag fant jeg endelig en, var faan mæ dyr å, synes jeg da.. men bukse må man ha.

Så gikk turen videre til Storbyen, måtte en tur på Madison å få en strikk til den ene saken i øret, og ny kule til tunga siden jeg mista stenen på den forrige.
Etterpå gikk jeg å hilste på Lena, en venninne som jobber i Storbyen, fikk dratt ho med ut og tok en røk og skravla litt.

Da den røken var tom og ho måtte inn å jobbe igjen, var det videre til verkstedet til Karsten å hente en slags luke til bilen min, så nå kan jeg bytte ut de fancy kassett holderne under cd spiller'n. Usj de er stygge, får vel sette i den luka imorra :)

Så dro jeg å skulle spyle bilen og oppdaga at Anki var på jobb på den stasjonen, så slo av en prat der før det gikk videre til Biltema for å kjøpe nye viskere og avslutta hele turen med litt sol.

Den dagen her har gått unna!

Imorra er det felles samling i bhg, AK, den ene avd jeg er på, har ansvaret, så jeg og 2 voksne til ska kle oss ut, og vi ska ut å "ro" i en gummi båt inne. Aaaff!! gruer meg, har ikke fått forberedt meg så veldig akkurat.

1 dag til så er det helg, håper på litt fyll nå, drekke litt å ha det gøy!! :) wiiii!!!

2 kommentarer:

Ann-Kristin sa...

Var koslig at du holdt meg med litt selskap syns jeg :P Hehe

Ann-Kristin sa...

Jepp jobber tidlig lørdag og sen søndag :) Ut i helga?