lørdag 22. november 2008

Hæææælja jo!

Fredag:
Det gikk utrolig unna på jobb, vi var 1 voksen mindre på 18 barn, og fikk vel kjørt oss litt, gikk jo bra, men blir ganske sleten av det.
Fikk en liten oppmuntrende ting av Kevin på jobben igår å, en Cåååla som smakte utrolig godt te pausa. Jeg er heldig som har en såååå god kollega ass! :) Va bra Kevin! :p haha!!

Klokke ble 3 og da var det endelig helg, måtte stikke innom Elkjøp å kjøpe en ny oljeovn til å ha her nede i kjeller'n, blir kaldt nå se.

Senere på kvelden ble det en tur til Eirik, og vi spiste bab.. nam nam, og så først på Hancock og Simpsons The Movie etterpå, begge var bra filmer, sett Simpsons noen ganger nå, blir ikke lei ass. Da fant jeg ut at Hancock må jeg neste kjøpe.. eller ønske meg til jul.

Trur jeg begynner å få en fin ønske liste nå se.
Er sef noe til bilen da som feks:
- HKS Dump ventil
- Ny og bedre clutch
- Oljekjøler kit
- Rust sveis og hel lakkering

Må vel vinne i lotto for å få råd til alt det der :(

Til meg sjøl så er det ikke så mye ennå gett:
- Klær
- Ekstern hard disk så jeg kan lagre bildene mine på.
- Hancock :p og litt andre div filmer
- Spill til xbox'n og wii'n, har ikke så mye å velge mellom nå akkurat.
- En katt som kan sove hele natta'n hveeeer dag :p

Lørdag:
- Ligget i senga store deler av dagen, skikkelig vondt i halsen og svimmel, fader så typisk nå å. Nesten akkurat blitt frisk så kommer det no mere dritt.. Baah!!
Mamma og pappa hadde vært ute å handla litt tidligere idag, og da ble det reker til middag, katta var helt spinnvill rundt oss, fikk sef en god del å smake på ho å.
Ska i bursdag til Anette etterpå å, gleder meg, ho snakka noe om vår rullær, er så digg.
Og i kveld/natt ska mamma og pappa bli henta i Moss. Det skjer ihvertfall noe i kveld da.
Vurderer kanskje å dra å ta litt sol før jeg stikker til Anette å.. tenke, tenke........

1 kommentar:

Line og baby❤ sa...

En katt som sover hele nattan:p Jeg har 2 av de ;D