torsdag 6. november 2008

Snart helg nå

Venter fælt på helga nå se, men hvem gjør vel ikke det?
Dro tidlig på jobb idag, noe som var helt pyton, klarte å holde ut i hele 2 timer så måtte jeg dra.
Tenkte skulle stikke innom As Elektro å få målt co'n, men fikk beskjed om å prøve å komme litt senere, var nok like greit for følte at jeg bare måtte hjem å legge meg.
Litt tv titting, og I gode og onde dager, så sovna jeg.. en hel time, det var godt det.
Fikk ihvertfall slappa av noe. Så ringte jeg ned på As Elektro og fikk bare komme ned å måle.
Kom ned, kjørte bilen inn på verkstedet og de målte.. Hurra!! det målte endelig riktig! gjett om jeg var glad da.. Så tusen takk for en kjempe service hos As Elektro. Dit ska jeg flere ganger ja!

Så var det bare å dure hjem igjen og legge seg på sofa'n.
Og der ble jeg resten av dagen, kosa litt med pus, fikk i meg litt mat og glodde på tv'n.

Til helga reiser mamma og pappa brått til Danmark en svipptur, så da ble jeg hjemme alene. Siden ikke formen er så bra ennå, så ska jeg få besøk av Anette og vi ska spise mat å se på film. Ska bli deilig med slappe av kveld :)

Da var det igjen kvelden... God natt!!

Ingen kommentarer: