tirsdag 4. november 2008

Dett i desa

Ja nå er forkjølelsen for fulle guffer her se. Makan!
Fikk avspasere litt fra jobben idag, og skulle dra rett hjem. Men måtte svinge innom ett sted for å prøve å levere mobilen til rep. Så stakk innom ett sted og der skulle de jaggu ha betalt, ikke faan tenkte jeg, så jeg stakk rett hjem og sendte mail til telenor. For på siden dems så står det at det ikke ska koste noe.

Men.. hadde jo egentlig planer om å legge meg rett på sofa'n, istedenfor begynte jeg å lage mat.
Skulle teste noe jeg lærte på jobben, stekt ris og grønnsaker med egg på, åsså sånn søt chilli saus.
Ble vel ikke helt vellykka. Så skulle den maten etas å da, og den sausen er jo litt sterk, men eier ikke smaksanser i det hele tatt, bare kjente det svidde litt på leppa. Jaja.. fikk ihvertfall i meg no mat da.
Mamma og pappa tok seg en smake bit og sa det var godt. Så da får jeg stole på det.

Mamma var sååå snill og kjøpte hostesaft å da, den skulle også være litt sterk, kjente ingenting.
Håper dette går over snart azz!

Resten av kvelden, ble igjen utrolig kjedelig og deprimerende.
Imorra så skjer det nok litt mere, da drar jeg til Vestby rett etter jobb og ska prøve en annen ECU til bilen. Håper den funker da.

Uti gata her nå så driver de å graver ned fibernett!! woohooo :) får visst no 10mb linje, det kan nok merkes godt. Men siden det har vært litt dype høl så har pappa lånt meg garasjen. Litt digg å parkere i garasjen da.

Nå nærmer det seg legge tid kjenner jeg.. prøve å legge meg tidlig idag. Gjøre ett forsøk ihvertfall.

Ingen kommentarer: